המחוג הקטן 022

אני רוצה להיות נוסטלגי הפעם ולספר שהמחוג הקטן נולדה אי שם בשעות הבוקר המוקדמות של לוח השידורים. התכניות הראשונות לא הוקלטו ושודרו בשעה 4:00 בבוקר. אני מעריך שמאז ועד היום שודרו למעלה ממאה וחמישים שעות. מכיוון שהגעתי עם מעט מאוד ידע מוזיקלי מהבית וטעם מוזיקלי לא מגובש ומיושן, הקטעים שהשמעתי היו בהתאם. מאז ועד היום עברתי כברת דרך ארוכה, הטעם המוזיקלי שלי השתנה כמעט לחלוטין, גדלתי בשנתיים, אני יותר סקרן ופחות בטוח. תוכלו להאזין לתכנית הראשונה שהוקלטה ולשמוע בעצמכם. אני גאה להיות האמאבא של המחוג. יצא סנטימנטלי. עד כאן.
השבוע במחוג הקטן סט רגוע לשבת עם המון קטעים שאהבתי השבוע מתוך אלבומים חדשים, ויש אפילו חזרה אחורה למספר קטעים שאהבתי לפני שנה. התכנית נפתחת עם Dan Auerbach בקטע When The Night Comes מתוך אלבום הסולו שהוציא בשנת 2009 Keep It Hid. הקטע עצמו נכתב על ידי אביו של דן ‪Charles Auerbach‬ שהיה סוחר עתיקות, יהודי גאה ואספן תקליטי בלוז. משתתפת בקטע גם Jessica Lea Mayfield חביבתי עם קולות רקע, בכל זאת דן אורבך הוא זה שגילה אותה. זה מרגיש שהמילים בקטע נכתבו לילדים אבל מתאימים גם לגדולים. המלודיה עדינה ומרגשת כמו שיר ערש נוסטלגי. אני מאוד אוהב את הקטע. אתם גם צריכים.
בהמשך התכנית תוכלו לשמוע את Grizzly Bear, The Shins, קטע מתוך אלבום חדש של Sea Wolf שהרחבתי במילים עליו כאן, וקטע חדש ישן של of Montreal שמוציאים בסוף אוקטובר אוסף חדש בשם Daughter of Cloud. מדובר בקטעים שהוקלטו בין השנים 2007-2012, חלקם נדירים וזאת הפעם הראשונה שיוצאים להאזנה. האלבום כבר דלף לרשת כמובן. כעת, נעבור לעיקר, המחוג הקטן של השבוע, יש פה כפתור פליי קטן. תלחצו עליו עכשיו.

הפלייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב – Mp3
< קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה >

הפלייליסט:

שימו תגובה

