כניסה חדשה 001

הבוקר נולד במוחי הקודח הרעיון לפוסט חדש ושבועי של כניסות חדשות וצלילים שעשו לי להתרגש במהלך השבוע. מקווה שאעמוד בזה. אם אתם קוראים ממש עכשיו את הפוסט הראשון ייתכן שאתם עדים לסוג של היסטוריה.
הבשורה המרעישה של השבוע מגיעה מהמגזין Rolling Stone. תשעה חודשים אחרי יציאת האלבום האחרון שלהם El Camino, הבלאק קיז התחילו לעבוד על אלבום חדש. אה. דן אורבך ופטריק קרני לא מפסיקים לייצר אלבומים בשנים האחרונות. הצמד מחזיק כבר בשבעה אלבומי אולפן, פרויקטים, אלבומי סולו וכעת הם מתחילים לעבוד על האלבום השמיני. בשלושת האלבומים האחרונים Danger Mouse היה אמון על ההפקה אך נכון לפרסום הידיעה הצמד עדיין לא יודע מי יפיק את האלבום החדש, מה שמרמז כי ייתכן ששיתוף הפעולה עם המפיק הווירטואוז הסתיים והם יפיקו את האלבום בעצמם. נדע בקרוב.
בנוסף לבשורה המשמחת על האלבום, הצמד הוציא השבוע קליפ חדש לקטע Little Black Submarines הישן והנה הוא לפניכם. למרות שאני יודע שאוהבי The Black Keys מתמוגגים מהקטע הזה, הוא פחות חביב עלי ואני מעדיף קטעים אחרים של הצמד פרום עקרון אוהיו.

כניסה חדשה נוספת מגיעה מההרכב Grizzly Bear שמוציא אלבום חדש ורביעי במספר שנקרא Shields ממש בימים הקרובים אך כבר דלף לרשת. תוכלו למצוא אותו להורדה אם תחפשו בזריזות. האזנתי לאלבום מספר פעמים והוא עשה לי הרגשה טובה. זה מספיק. האלבום מגובש, מתאים בול לתקופה ועם טון של אופטימיות. הנה קטע מתוכו לעצלנים או המתנגדים לפירטיות.

אכזבת השבוע שלי הגיעה מכיוונם של Dark Dark Dark, הרכב הפולק שהתוודעתי אליו באלבומם הראשון The Snow Magic משנת 2008. אלבום שלמען האמת שעמם אותי עד מאוד למרות שעורר בי סקרנות. השבוע גיליתי שההרכב מוציא אלבום חדש תחת השם Who Needs Who בראשית אוקטובר וכמובן שהוא כבר דלף לרשת. לצערי לא ציפתה לי הפתעה, למרות שמאוד קיוויתי שהם התפתחו למשהו שארצה לשמוע. חוץ משני הקטעים הראשונים שמאוד הזכירו לי את Beach House, נחת עלי שוב שעמום גדול. הם פתחו את האלבום עם הבטחה מעניינת שלאט נמוגה. הנה הקטע השני מתוך האלבום, Tell Me שאותו אני מאוד אוהב ומשם זה רק מתדרדר.

לקינוח, שתי תמונות מההופעה של הבלאק קיז מפסטיבל Rock en Seine בפריז. מדהים.

שימו תגובה

