המחוג הקטן 018

לקח לי המון זמן לערוך את המחוג הקטן של השבוע. הוספתי קטעים וחזרתי בי. התלבטתי ואפילו כמעט מחקתי את כל השעה והתחלתי מחדש. אם צריך לאפיין את התכנית במילה אחת, היסוס  תהיה המתאימה ביותר. למרות זאת, יצאה שעה מעניינת עם מספר הרכבים שאני אוהב במיוחד ושומע המון. הרכב אחד שבאמת תפס אותי הוא Magic Trick. כתבתי עליהם מספר פעמים אבל הפעם אני יכול להגיד שהאלבום שלהם Ruler Of The Night הוא מושלם. כל קטע מסקרן, מיוחד וצבעוני. פעמים בודדות שאני שומע אלבום מתחילתו ועד סופו ואוהב את כל הקטעים ואת החיבורים ביניהם. תוכלו לקרוא ביקורת על האלבום כאן, ולהאזין לעוד קטעים של Tim Cohen כאן.

אלבום חדש נוסף שתפס אותי השבוע וקטע מתוכו נכנס לתכנית הוא Navigated Like the Swan של Young Moon או בשמו המקורי Trevor Montgomery. קטעים מלאים בגיטרות, מלודיה רגועה, מתרפקת וקול מלא אפקטים, מחוספס אך חמים. תוכלו לקרוא ביקורת על האלבום כאן. הנה הקטע שנכנס לתכנית להאזנה והורדה.

חדשות טובות, פסטיבל לולהפלוזה משיקגו מגיע לישראל. ליין אפ כנראה יתחיל לטפטף רק בינואר וגם זה מוטל בספק. למרות שאני אופטימי כמעט תמיד, זה קשה מאוד במקרה הזה אבל כמובן שאשמח לראות בארץ את The Black Keys, Beach House, The Shins, Cotton Jones, Beirut ואחרים. כעת, נעבור לעיקר, המחוג הקטן של השבוע, יש פה כפתור פליי קטן. תלחצו עליו עכשיו.

הפלייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב – Mp3
< קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה >

הפלייליסט:

שימו תגובה

