המחוג הקטן 011

המחוג הקטן של השבוע הוקדש לגברת רובינסון. אתם בטח מהרהרים על משמעות השם ומיהי אותה גברת רובינסון שאני מדבר עליה. אותה גברת היא לא אדם מוחשי אלא אידאה, רעיון או תחושה אם תרצו. כבר חודש בערך שאני מסתובב עם תחושה מוזרה שמשהו עומד להתקלקל לי בדרך, איליין רובינסון עומדת לפתות אותי ולתקוע לי מקלות בגלגלים. לא יודע אם זה החום בחוץ או סתם תחושה בגלל תקופה מוזרה אבל כמה שעות לאחר שסיימתי לערוך את התכנית התחושה השתחררה, וזה אומר.

השבוע בין הקטעים תוכלו לשמוע את Magic Trick שהוא בעצם Tim Cohen מההרכב The Fresh & Onlys. הקטע Torture יצא הקיץ יחד עם אלבום שני וחדש העונה לשם Ruler of the Night בו טים משתף פעולה עם Noelle Cahill, Alicia Vanden ואחרים. תוכלו להוריד את הקטע בחינם כאן ואת האלבום כולו בצורה לא חוקית כאן.
נעבור לעיקר, המחוג הקטן של השבוע, יש פה כפתור פליי קטן. תלחצו עליו עכשיו.

לפייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב – Mp3
< קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה >

רשימת השמעה

ככה זה נראה בשלבי הכנה

Fucking A

תגובה אחת ל-“המחוג הקטן 011

  1. פינגבק: המחוג הקטן 018 | .מס שפתיים.

שימו תגובה

