המחוג הקטן 009

Lykke Li

המחוג הקטן שודרה השבוע בשבת סוערת וגשומה. מי שמכיר אותי היטב יודע שאני סובל בחורף. אני לא אוהב קור, אני לא אוהב שגשום ואפור. התפאורה הזאת מכניסה אותי למצב רוח עגמומי ומלא באדישות. למרות זאת, בתכנית האחרונה השמעתי מספר קטעים שאני לא מפסיק לשמוע ובהחלט מנעימים את זמני במהלך הקור הגדול. קטע אחד שאני אוהב באופן מיוחד הוא I Follow Rivers של Lykke Li אבל בגרסה האבודה שלו מתוך The Lost Sessions Vol 1, שהוקלט בביקורה של Lykke Li באוסטרליה (האהובה עליי עד מאוד אף היא). Lykke Li היא יוצרת מסקרנת במיוחד. בשנת 2011 הוציאה את האלבום השני שלה Wounded Rhymes שמלא בהשראה צפונית מארץ הארי, לצד צליל ייחודי של מקצבים אפריקאים ואפילו פולק שורשי. בנוסף, התברכה בקול מתוק וקטן שעולה ונפתח בכל זמן שהיא רק תרצה. מסתמן שהיא הולכת לככב אצלי באוזניים בתקופה הקרובה. יש פה כפתור פליי קטן, תלחצו עליו עכשיו.

לפייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב – Mp3
< קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה >

רשימת השמעה
Laura Gibson / The Carob Trees
Lykke Li / I Follow Rivers
Calexico / Gift X-Change
Lambchop / If Not I'll Just Die
First Aid Kit / The Lion's Roar
The Kills / Pale Blue Eyes (Velvet Underground cover)
conveyor / Mukraker
Caveman / December 28th
עכביש / יעל איזנברג
Combine / Whining Why
Air Review / Winter Song
Lykke Li / Unchained Melody (The Righteous Brothers Cover)
Cat Power / It Ain’t Fair (Aretha Franklin)
Feist / Bittersweet Melodies

תחילה תנו פליי על הקטע המקורי, רק כדי לסמן V. אחרי שסיימתם מחכה לכם למטה סטרים של הפלא. תוכלו להוריד חינם את הקטע ועוד מספר קטעים שלה כאן. שתפו ותיהנו.

Lykke Li – I Follow Rivers

I Follow Rivers – The Lost Sessions Vol 1

שימו תגובה

