המחוג הקטן 007

תחילתו של השבוע הייתה מפתיעה עם שעות יפות ומזג אויר אביבי, שהפך לאביך ללא סיבה. המחוג הקטן בסט שבת נעים ורגוע, בדומה למחוגים של השבתות האחרונות. זו שוב התקופה בשנה בה מסכמים וסוגרים קצוות. למען האמת, אני לא אוהב לסכם. אני אוהב לסיים ודיי. למרות זאת בקול הקמפוס החליטו השנה לעשות מהלך שהוא לא פחות מגאוני בעיני ולסכם את 2011 יחד עם בלוגים מובחרים ביניהם עונג שבת, אני כסף צעיר, תפו"ד וקפה גיברלטר. גם אני ארצה להציג בפניכם שלושה קליפים שעשו לי את 2011, כי קליפים הולכים לכבוש את העולם. כל זאת ועוד מיד כאן למטה אחרי התכנית האחרונה של המחוג הקטן. יש פה כפתור פליי קטן, תלחצו עליו עכשיו.

לפייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב – Mp3 
< קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה >

רשימת השמעה
Alas Sound / Te Amo
Broadcast / Echos Answer
Pure X / Twisted Mirror
Damien Jurado / Christmas Time Is Here
And the Giraffe / Underground Love
Super Furry Animals / Download
Bright Eyes / Ladder Song
Atlas Sound / Terra Incognita
רמי פורטיס / בחלון של סרג'יו
War Mothers / I Wish You Were A Monster
בלובנד / איקרוס
Thousand Mile Channel / Howard Davis
The Impressions / Im Loving Nothing
Terry Callier / Cotton Eyed Joe
Gladius the Fertile / Swells of the Sea

עכשיו נעבור לקליפים שעשו לי את 2011. קליפים כמו המוזיקה עצמה הם אומנות ויזואלית המספקת פרשנות ומעמיקה את הצלילים למקומות שלפעמים לא חושבים עליהם. הם הולכים לכבוש את העולם כי אנחנו הופכים לעצלנים יותר, רוצים לראות במקום לקרוא, רוצים לחוש במקום לחשוב. לא סתם קוראים לזה גירוי ויזואלי. הנה כמה קליפים שיגרו אתכם בדיוק במקומות הנכונים.

J.Viewz – Salty Air
כתבתי והרעפתי על הקליפ שבחים כאן ולכן לא אוסיף מילים מיותרות.

 

MGMT – All We Ever Wanted Was Everything
מעבר לעובדה שבן גולדווסר ואנדרו ואן וינגרדן אהובים עליי משכבר הימים, ולמרות שאני לא מאוד מחבב קליפים המשלבים אנימציה, הוא שבה אותי. הקצב האיטי, השילוב בין הצלילים לתמונה והפשטות עושים אותו לאחד המוצלחים של השנה.

CITIZENS! – True Romance
CITIZENS! הם הרכב לונדוני צעיר שהשכילו לשלב בקליפ שלהם קטעים מסרטים בוליוודיים. אמנם הקליפ לא מושקע או מצולם, אני בספק אם השקיעו יותר מכמה שעות של עריכה אבל השילוב בין צלילים עדכניים לויזואל ישן וטוב הוא שילוב מנצח שמיד גורם לי לרצות לבכות. הנאה צרופה.

 

* הפוסט נכתב ונערך על ידי ביבי, הקליפים צולמו, נערכו, בוימו, הועלו לרשת והופצו בזכות ביבי, ביבי הבחין לראשונה ברשת האינטרנט ופעל באופן מידי כדי לפתוח אותה לכלל הציבור, וזה המקום להודות לו מקרב לב.

נראה לי הוגן

שימו תגובה

