המחוג הקטן 002

השבוע כרגיל התכנית הייתה עמוסה במוזיקה טובה לשבת בצהריים. המון פעמים אני חוזר על ארבע המילים "מוזיקה טובה לשבת בצהריים", אני כמעט בטוח שאני מצליח להעביר את התחושות שלי כשאני מנגן את המוזיקה שלי אבל הפעם אני רוצה להבהיר. אותן מילים מתארות מבחינתי בליל אחיד ועשוי טוב של צלילים, נעימים אבל גם קשים ומחוספסים. שבת בצהריים, במיוחד בין 12:00 ל – 13:00 אלה השעות הכי מיוחדות בשבוע. שעה שבין שינה להתעוררות ליום מנוחה חגיגי. שעה שבה חיספוס השבוע נעלם ואת מקומו תופס בליל ריקני של התרפקות מתוקה ויצרים. כעת, אתם תדעו בדיוק למה אני מתכוון. מומלץ להאזין עם ווליום גבוה ובכל הבית כדי שגם השכנים יהנו.

לפלייליסט המלא באתר קול הקמפוס
הורדה ב-mp3
<קליק ימני – שמירת קישור בשם וזה>

רשימת ההשמעה
Allan Moon / Heartbreak
The Bees / Silver Line
Avi Buffalo     / Five Little Sluts
Beirut / Cliquot
Marina Gallardo / The Squawking Bird
Atlas Sound / River Card
Oren Barzilay / God's Creation
Metro Mortale / Living
Legendary Creatures / I Guess I'm Not Good Enough
The Sunshine Factory / My Bon Ami
Spanish Prisoners / Rich Blood
Replicate / Fanfarlo
Legendary Creatures / We are the Ones
Bearsuit / A Train Wreck
The Clientele / Gerry
Wilco / I'll Fight
Pure Bathing Culture / Lucky One

Rock On

Rock On/Off

ניתן להאזין לכל התכניות המחוג הקטן באתר קול הקמפוס או באתר iCast.

שימו תגובה

