התחלה דוט COM

מילים מסתכלות עליך

אני פה, בלוג חדש. דריסת הרגל והמקלדת השניה שלי בבלוג רשמי אך הפעם באופן רציני יותר. את הבלוג הקודם זנחתי בעקבות ממשק משתמש רע וסביבת קוראים מצומצמת וחסרת מעוף. אני לא אוהב ממשקים גרועים, אני לא אוהב זברות.

ההחלטה לכתוב בלוג גמלה בליבי זמן ממושך. סיפקתי לעצמי תירוצים רבים, הצפתי בעצמי פחדים רבים מפני להעלות על הכתב מחשבות ודעות שאני מחזיק בהן. בכל זאת מאוד מפחיד להיחשף ולכתוב כל מה שאני רוצה, אך הפרטיות כבר נמוגה. כשמעלים על הכתב מחשבות, דעות, רעיונות וכל דבר אחר, לפתע הכל מקבל תוקף, קוראים אותי.

תהליך ארוך ליווה את פתיחת הבלוג. במשך שבוע וחצי חשבתי על שם לבלוג החדש, לדעתי זו אחת ההחלטות החשובות בלידתו של כל בלוג. עיצבתי את הדף ולמדתי את ממשק המשתמש והאפשרויות הוירטואליות הפתוחות בפני. האינטרנט הוא עולם נפלא של אפשרויות ובלוג היא אחת מהן. האפשרות לכתוב ולעצב בעצמך את הפלסטלינה האלקטרונית/וירטואלית הזאת מדהימה אותי בכל פעם מחדש. אני אעסוק במילים, דעות, מוסיקה ולעיתים אפילו חדשות.

כל כותב מתחיל יודע שברגע שהוא יכתוב אנשים אחרים יקראו, ככה זה עובד. כל כותב נכנס אין ספור פעמים לדף הוירטואלי שאותו כתב כדי לראות אם התקבלו תגובות חדשות. כמעט אף כותב לא מודה בזה, יש כמה שאפילו מכחישים בכל תוקף שהם עושים את זה. אני אעשה את זה, אחד הדברים הכי מופלאים הוא דיון, הבלוג מספק את האפשרות להגיב על תכנים של אחרים. אני מת על זה, תכתבו לי כמה שיותר וכל מה שבא.

3 תגובות ל-“התחלה דוט COM

  1. וחשבתי שאני אוהב זברות..
    שיהיה בהצלחה.

  2. מלא בהצלחה לך !

  3. בוא נאמר חצי מס שפתיים
    אני בהחלט מברך את הרצון שלך להביע דעות בפומבי
    ובצורה מדויקת יותר אני מעריך את חוסר הפחד מפני האפשרות שלאף אחד לא באמת אכפת
    נראה לי שזה הפחד האמיתי בכתיבה
    אז אני אשתדל להיות אכפתי
    ומחכה בכיליון עיניים למה שיש לך לומר.

שימו תגובה

